СТАНОВЛЕННЯ ТА КОРОТКА ХАРАКТЕРИСТИКА СУЧАСНОГО ГРАФІЧНОГО ДИЗАЙНУ ЙОРДАНІЇ

Автор(и)

  • Samer Al Ravashdeh Національний університет “Львівська політехніка”, Ukraine

Ключові слова:

Йорданія, графічний дизайн, традиція, арабська каліграфія, цифровий дизайн

Анотація

У статті виявлено чинники, що впливали на становлення графічного дизайну Йорданії, розкрито основні етапи і напрями його розвитку впродовж ХХ століття. Охарактеризовано універсальну та унікальну тенденції розвитку графічного дизайну, синтез яких і створює загальне візуально-семіотичне середовище країни. Втілення національних цінностей у графічних формах, відкритість до діалогу з європейськими культурно-мистецькими традиціями та розвиток цифрових технологій формують образ сучасного графічного дизайну Йорданії.

Біографія автора

Samer Al Ravashdeh, Національний університет “Львівська політехніка”

аспірант кафедри дизайну та основ архітектури

Посилання

Kaytuka Akbi, M. (1993). “Ornament in the folk art of Jordan”, thesis abstract for Cand. Sс, 17.00.06 (Technical aesthetics and design), Moscow, Moscow Higher School of Industrial Art. (in Russian).

Kauch, M. (1998). Tvorcheskaya kalligrafiya. Iskusstvo krasivogo pisma [Creative calligraphy. The art of beautiful writing], Minsk, Belfaks. (in Russian).

Kosiv, V. (2003). “National models and global design of the design by the other half of the XX century”, thesis abstract for Cand. Sс, 05.01.03 (Technical aesthetics), Kharkiv, Kharkiv State Academy of Design and Art. (in Ukrainian).

Lesnyak, V. (2009). Graficheskiy dizayn (osnovy professii) [Graphic design (profession basic)], Kyiv, Bios, Dizayn Buks. (in Russian).

Piotrovskiy, M. (2001). O musulmanskom iskusstve [About Muslim Art], Saint Petersburg, Slaviya. (in Russian).

Pocheptsov, G. (2001). Teoriya kommunikatsii [Communication theory], Moscow, Refl-buk. (in Russian).

Starodub, T. (2010). Islamskiy mir: Khudozhestvennaya kultura VII–XVII vv.: arkhitektura, izobrazhenie, ornament, kalligrafiya [Islamic World: Artistic Culture of the 7th–17th Centuries: Architecture, Image, Ornament, Calligraphy], Moscow, Vostochnaya literatura. (in Russian).

Tuemlou, Ye. (2012). Graficheskiy dizayn: firmennyy stil [Graphic Design: Corporate Identity], Moscow, Astrel. (in Russian).

Awad, E.T.A. (2012). Identification of competencies for sign designers in Jordan. Unpublished Thesis. Coventry, Coventry University. (In English).

Abu-Awad, E. (2008). The State Of Graphic Design In Jordan, available at: http://ezinearticles.com/?The-State-Of-Graphic-Design-In-Jordan&id=891807. (in English).

Al-Faruqi, I. (1986). The Cultural Atlas of Islam, New York. (in English).

Alkharoubi, А. (1976). Modern arabic calligraphic-based logos. ProQuest LLC, 2013. (in English).

Burckhardt, T. (1976). Art of Islam. London. (in English).

Grabar, O. (1985). Introduction in Treasures of Islam, London. (in English).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27