ТЕХНІКА ФОРСОВАНОГО СПІВУ В ЕСТРАДНОМУ ВОКАЛІ
Ключові слова:
естрадний вокал, техніки естрадного вокалу, техніка форсованого співу, спів, , вокальна освітаАнотація
У статті визначено, що форсований спів є своєрідною технікою та останньою тенденцію в естрадному виконавстві. Розроблено методологію дослідження, яка відрізняється міждисциплінарним характером, оскільки музикознавство тут межує з психологією, акустикою і навіть з основами фізіології та гігієни. Представлено форсований спів як не лише проблемну тенденцію, а й також і техніку. Доведено, що форсований спів може бути технікою, яку використовують частково у розвитку майстерності естрадного виконавця, але не на початкових етапах його діяльності.
Посилання
Dmitriev, L. (2007). Osnovy vokal’noy metodiki [Fundamentals of vocal technique], Moscow, Muzyka. (in Ukrainian).
Koroteeva, S. V. (2016). Forced singing without breathing and its consequences, Nauchnyye trudy Moskovskogo gumanitarnogo universiteta [Scientific works of the Moscow Humanitarian University], Vol. 2, pp. 31–35. (in Russian).
Otkidach, V. N. (2016). Ways of formation of the creative personality of the pop performer, Nauka. Iskusstvo. Kul’tura [Science. Art. Culture], Vol. 1(9), pp. 37–42. (in Russian).
Reneeva, A. N. (2016). Common problems when learning vocal at an early stage, Nauchnyye trudy Moskovskogo gumanitarnogo universiteta [Scientific works of the Moscow Humanitarian University], Vol. 2, pp. 36–38 (in Russian).
Stulova, G. P. (2013). Essential characteristics of pop vocal art and tasks of the educational process, Muzykalnoye ispolnitelstvo i obrazovaniye [Musical Performance and Education], Vol. 2, pp.123–127 (in Russian).
Kim Y. E. (2003). “Singing Voice Analysis/Synthesis”, available at: https://pdfs.semanticscholar.org/89e3/10b7c5577866bbf6071efbcbc20f28b2f0c6.pdf (accessed 22.09.2018).
Sundberg J. (1992). “Breathing behavior during singing”, available at: https://pdfs.semanticscholar.org/6028/74453b2b69ccefa0e951e84725286e4a4aaa.pdf (accessed 22.09.2018).