Аспекти психотехніки в театрі й на естраді (компаративний аналіз)
DOI:
https://doi.org/10.25128/2411-3271.19.2.14Ключові слова:
психотехніка; естрадний номер; сценічна увага; запропоновані обставини; сценічне спілкування, оцінка фактуАнотація
У статті досліджено специфіку основних елементів психотехніки в театрі та естрадному мистецтві. Уточнено і конкретизовано природу психотехніки артиста естради. Визначено специфічні особливості та відмінності способу існування драматичного актора й артиста естради. Охарактеризовано специфіку естрадного виконавства у номері, де використано лаконічний арсенал засобів акторської виразності.
Посилання
Barnych, M. M. (2018). Psykhotekhnika aktora. Maister-klas: monohrafiia [Psychology of the actor. Master class: monograph], Kyiv: Pinsel. (in Ukrainian).
Bil, R. (2013). Vykhovannia aktorskoi kharyzmy : metod. posibnyk [Teaching Acting Charisma: A Method. manual], Vinnytsia: Nova knyha. (in Ukrainian).
Grachova, L. V. (2005). “Psychotherapy of the actor in the process of training in the theater school”, Thesis abstract for Cand. Sc.: 17.00.01 “Theater Art”. St. Petersburg. (in Russian).
Krypchuk, M. V. (2018). Problems of development and improvement of psychotechnics of the stage artist, Kulturolohichnyi almanakh [Culturological almanac], Vinnytsia: Nilan-LTD, Iss. 2, pp. 43–45. (in Ukrainian).
Krypchuk, M. V. (2015). Stage etude as a form of creating a contemporary variety number. Mystetstvoznavchi zapysky [Art Studies notes], Kyiv: Millennium, Vol. 28, pp. 222–229.
(in Ukrainian).
Krypchuk, M. (2019). Stage communication in the theater and on the Stage (comparative analysis). Proceedings of the Fifth International Conference of the European Academy of Science. (Bonn, Germany, 20–28 February 2019), Bonn, pp. 42–43. (in English).
The main tasks of acting training in student theater. URL: http://ea.donntu.edu.ua/bitstream/123456789/10846/4/lumarenko.pdf (accessed: 09/16/2019) (in Ukrainian).
Stanislavsky, K. S. (1989). Sobranie sochineniy : v 9 t. [Collected works: in 9 vol.], edit and auth. introduction. art. Smelyansky A. M.; comment. G. Christy and V. Dybovsky, Moscow: Iskusstvo, Vol. 2. (in Russian).
Zakhava, B. E. (2008). Masterstvo aktera i rezhissera [The skill of an actor and director], Moscow: RATI – GITIS. (in Russian).