ФОРТЕПІАННИЙ ЦИКЛ “КАРТИНА БАШУ” ЗАБУТОГО КИТАЙСЬКОГО КОМПОЗИТОРА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.25128/2411-3271.19.1.21

Ключові слова:

фортепіанне мистецтво, композитор Хуан Хувей, фортепіанні цикли, особливості стилістики

Анотація

У статті досліджено постать маловідомого китайського композитора Хуан Хувея та його цикл “Картина Башу” як зразок для вивчення напрямів розвитку китайської фортепіанної музики. Висвітлено аспекти композиторської, педагогічної і наукової праці Хуан Хувея, особливості його індивідуальної стилістики. Охарактеризовано здобутки композитора у китайській музичній культурі. Узагальнено прояви інтегративних процесів китайської і західної музичної творчості у середині ХХ століття.

Біографія автора

Cao Shiu, Львівська національна музична академія імені М. В. Лисенка

аспірант

Посилання

Selected piano pieces by Huang Huwei] (2001). Shanghai: Shanghai Music. (in Chinese).

Feng Wenzy (1998). Stories of Mutual Influence of Chinese and Western Music, Shanghai. (in Chinese).

Huang Huwei (1999). Work of the composer with instrumental melodies, Beijing. (in Chinese).

Zhang Yue (2014). Huang Huwei. Bashu painting, Beijing. (in Chinese).

Chu Wang Hua (2013). Collection of articles music, Hefei: Culture and art. (in Chinese).

Yang Jin (2010). Chinese pieces in the teaching process, Guangshou, pp. 18–25. (in Chinese).

Yan Yin Liu (1953). History of Chinese Music, Shanghai: Book store Vanier. (in Chinese).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-28