СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ АНСАМБЛЮ-ЛАБОРАТОРІЇ ЕТНОХОРЕОГРАФІЇ ЗАХІДНОГО ПОДІЛЛЯ

Автор(и)

  • Liudmyla Shchur Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Ukraine https://orcid.org/0000-0002-6432-7219

DOI:

https://doi.org/10.25128/2411-3271.19.1.20

Ключові слова:

танцювальні традиції, структурно-функціональна модель, блоки моделі, ансамбль-лабораторія, Західне Поділля

Анотація

У статті висвітлено питання щодо шляхів дослідження, збереження і пропаганди танцювальних традицій Західного Поділля. Розроблено та здійснено характеристику структурно-функціональної моделі творчої лабораторії етнохореографії Західного Поділля, яка реалізується у діяльності танцювального ансамблю “Веснянка” Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.

Біографія автора

Liudmyla Shchur, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

асистент

Посилання

Arkhiv Ternopilskoho oblasnoho metodychnoho tsentru narodnoi tvorchosti [Archive of the Ternopil Regional Methodological Center of Folk Art] (2015). Statistical data on the state of the choreographic genre in Ternopil region in 2015, Ternopil, 21 p. (in Ukrainian).

Bihus, O. O. (2011). “Folk-stage choreography of the Carpathian region: formation and trends of development”, Thesis abstract for Cand. Sc.: 26.00.01, Kyiv, 18 p. (in Ukrainian).

Verkhovynets, V. M. (1990). Teoriia ukrainskoho narodnoho tantsiu [Theory of Ukrainian folk dance], Kyiv, Muzychna Ukraina. (in Ukrainian).

Hryn, L. O. (2017). Structural-functional model of the process of vocal training of future actors: the basic and conscious-realization stages, Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu. Pedahohichni nauky [Bulletin of the Zaporizhzhya National University. Pedagogical sciences], Zaporizhzhya, no. 2, pp. 117–123. (in Ukrainian).

Doroshenko, V. F. (2013). Folk-stage dance as a national heritage of choreographic culture of Ukraine, Kultura Ukrainy [Culture of Ukraine], Iss. 43, pp. 150–158. (in Ukrainian).

Zarytska, A. A. (2015), Structural-functional model of forming the readiness of future music teachers to professional self-realization, Molodyi vchenyi [Young scientist], no. 9 (1), pp. 148–152. (in Ukrainian).

Zakharov, R. V. (1989). Sochinenie tantsa. Stranitsy pedagogicheskogo opyta [Dance Creation. Pages of pedagogical experience], Moscow, Iskusstvo. (in Russian).

Ostrovska, K. V. (2015). Features of the development of folk choreography of Slobozhanshchyna, Kultura Ukrainy [Culture of Ukraine], Iss. 50, pp. 160–168. (in Ukrainian).

Pastukh, V. V. (1999). “Stage choreographic culture of the Eastern Galicia of the 20th and 30th years of XX century”, Thesis abstract for Cand. Sc.: 17.00.01, Kyiv, 20 p. (in Ukrainian).

Piletska, L. S. (2015). Structural-functional model of professional mobility of the personality, Teoretychni i prykladni problemy psykholohii [Theoretical and applied problems of psychology], no. 1, pp. 308–314. (in Ukrainian).

Pompa, O. D. (2013). “Folk dance: genesis and modern forms of life (on materials of Zhytomyr region)”, Thesis abstract for Cand. Sc.: 26.00.01, Kyiv, 16 p. (in Ukrainian).

Rozhok, V. I. (2009). Music education in Ukraine at the turn of the century: realities, problems, perspectives, Chasopys natsionalnoi muzychnoi akademii Ukrainy im. P. I. Chaikovskoho: nauk. zhurnal [The journal of the P. I. Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine: Sciences. journal], no. 1 (2), pp. 3–15. (in Ukrainian).

Stepaniuk, I. V. (2012). Choreographic culture of Volyn in the context of dance art of Ukraine, Ukrainska kultura: mynule, suchasne, shliakhy rozvytku [Ukrainian culture: past, modern, ways of development], Iss. 18 (1), pp. 78–82. (in Ukrainian).

Tarasova, N. B. (1996). Teoriya i metodika prepodavaniya narodno-stsenicheskogo tantsa: ucheb. posobie [Theory and methodology of teaching folk-stage dance: tutorial], Saint Petersburg, IGPU. (in Russian).

Titov, V. S. (2000). Narodni podilski tantsi [Folk Podillya dances], Khmelnytskyi. (in Ukrainian).

Shynkaruk, V. I. et al. (2002). Filosofskyi entsyklopedychnyi slovnyk: [1700 statei] [Philosophical Encyclopedic Dictionary: [1700 articles]], Kyiv, G. Skovoroda Institute of Philosophy, National Academy of Sciences of Ukraine. (in Ukrainian).

Sharykov, D. I. (2013). Mystetstvoznavcha nauka khoreolohiia yak fenomen khudozhnoi kultury: monohrafiia [Art Science choreology as a phenomenon of artistic culture: monograph], Part 3. Typology of choreography, Kyiv. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-05-28