СТРУКТУРНО-ФУНКЦІОНАЛЬНА МОДЕЛЬ ДІЯЛЬНОСТІ АНСАМБЛЮ-ЛАБОРАТОРІЇ ЕТНОХОРЕОГРАФІЇ ЗАХІДНОГО ПОДІЛЛЯ
DOI:
https://doi.org/10.25128/2411-3271.19.1.20Ключові слова:
блоки моделі, ансамбль-лабораторія, Західне ПоділляАнотація
У статті висвітлено питання щодо шляхів дослідження, збереження і пропаганди танцювальних традицій Західного Поділля. Розроблено та здійснено характеристику структурно-функціональної моделі творчої лабораторії етнохореографії Західного Поділля, яка реалізується у діяльності танцювального ансамблю “Веснянка” Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка.Посилання
Arkhiv Ternopilskoho oblasnoho metodychnoho tsentru narodnoi tvorchosti [Archive of the Ternopil Regional Methodological Center of Folk Art] (2015). Statistical data on the state of the choreographic genre in Ternopil region in 2015, Ternopil, 21 p. (in Ukrainian).
Bihus, O. O. (2011). “Folk-stage choreography of the Carpathian region: formation and trends of development”, Thesis abstract for Cand. Sc.: 26.00.01, Kyiv, 18 p. (in Ukrainian).
Verkhovynets, V. M. (1990). Teoriia ukrainskoho narodnoho tantsiu [Theory of Ukrainian folk dance], Kyiv, Muzychna Ukraina. (in Ukrainian).
Hryn, L. O. (2017). Structural-functional model of the process of vocal training of future actors: the basic and conscious-realization stages, Visnyk Zaporizkoho natsionalnoho universytetu. Pedahohichni nauky [Bulletin of the Zaporizhzhya National University. Pedagogical sciences], Zaporizhzhya, no. 2, pp. 117–123. (in Ukrainian).
Doroshenko, V. F. (2013). Folk-stage dance as a national heritage of choreographic culture of Ukraine, Kultura Ukrainy [Culture of Ukraine], Iss. 43, pp. 150–158. (in Ukrainian).
Zarytska, A. A. (2015), Structural-functional model of forming the readiness of future music teachers to professional self-realization, Molodyi vchenyi [Young scientist], no. 9 (1), pp. 148–152. (in Ukrainian).
Zakharov, R. V. (1989). Sochinenie tantsa. Stranitsy pedagogicheskogo opyta [Dance Creation. Pages of pedagogical experience], Moscow, Iskusstvo. (in Russian).
Ostrovska, K. V. (2015). Features of the development of folk choreography of Slobozhanshchyna, Kultura Ukrainy [Culture of Ukraine], Iss. 50, pp. 160–168. (in Ukrainian).
Pastukh, V. V. (1999). “Stage choreographic culture of the Eastern Galicia of the 20th and 30th years of XX century”, Thesis abstract for Cand. Sc.: 17.00.01, Kyiv, 20 p. (in Ukrainian).
Piletska, L. S. (2015). Structural-functional model of professional mobility of the personality, Teoretychni i prykladni problemy psykholohii [Theoretical and applied problems of psychology], no. 1, pp. 308–314. (in Ukrainian).
Pompa, O. D. (2013). “Folk dance: genesis and modern forms of life (on materials of Zhytomyr region)”, Thesis abstract for Cand. Sc.: 26.00.01, Kyiv, 16 p. (in Ukrainian).
Rozhok, V. I. (2009). Music education in Ukraine at the turn of the century: realities, problems, perspectives, Chasopys natsionalnoi muzychnoi akademii Ukrainy im. P. I. Chaikovskoho: nauk. zhurnal [The journal of the P. I. Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine: Sciences. journal], no. 1 (2), pp. 3–15. (in Ukrainian).
Stepaniuk, I. V. (2012). Choreographic culture of Volyn in the context of dance art of Ukraine, Ukrainska kultura: mynule, suchasne, shliakhy rozvytku [Ukrainian culture: past, modern, ways of development], Iss. 18 (1), pp. 78–82. (in Ukrainian).
Tarasova, N. B. (1996). Teoriya i metodika prepodavaniya narodno-stsenicheskogo tantsa: ucheb. posobie [Theory and methodology of teaching folk-stage dance: tutorial], Saint Petersburg, IGPU. (in Russian).
Titov, V. S. (2000). Narodni podilski tantsi [Folk Podillya dances], Khmelnytskyi. (in Ukrainian).
Shynkaruk, V. I. et al. (2002). Filosofskyi entsyklopedychnyi slovnyk: [1700 statei] [Philosophical Encyclopedic Dictionary: [1700 articles]], Kyiv, G. Skovoroda Institute of Philosophy, National Academy of Sciences of Ukraine. (in Ukrainian).
Sharykov, D. I. (2013). Mystetstvoznavcha nauka khoreolohiia yak fenomen khudozhnoi kultury: monohrafiia [Art Science choreology as a phenomenon of artistic culture: monograph], Part 3. Typology of choreography, Kyiv. (in Ukrainian).