ПРОЯВ РИС ПОСТМОДЕРНІЗМУ В СУЧАСНІЙ УКРАЇНСЬКІЙ ХОРЕОГРАФІЇ

Автор(и)

  • Kateryna Hashenko Відокремлений підрозділ “Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв”, Ukraine
  • Olena Lysenko Відокремлений підрозділ “Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв”, Ukraine

Ключові слова:

сучасна хореографія, балетмейстер, розвиток хореографії постмодернізму, естетика постмодернізму

Анотація

У статті досліджено основні аспекти прояву постмодерних рис у сучасній українській хореографії. Розглянуто розвиток постмодернізму в світовому контексті. Охарактеризовані підходи до трактування поняття “сучасна хореографія” та “постмодерн хореографія”. Зафіксовано прагнення балетмейстерів України сьогодення перейти від запозичення зарубіжних зразків до створення оригінальних творів у естетиці постмодернізму.

Біографії авторів

Kateryna Hashenko, Відокремлений підрозділ “Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв”

викладач кафедри хореографії

Olena Lysenko, Відокремлений підрозділ “Миколаївська філія Київського національного університету культури і мистецтв”

викладач кафедри хореографії

Посилання

Vasenina, E. (2013), Sovremennyy tanets postsovetskogo prostranstva [Modern dance of the post-Soviet space], Moscow, Zhurnal “Balet”. (in Russian).

Venedyktova, L. (2003), Attempt to catch up with time, Dilovyi tyzhden [Business Week], February 12. (in Ukrainian).

Man’kovskaya, N. B. (2007), Postmodernism, Kul'turologiya : entsiklopediya. V 2-kh t. T. 2 [Culturology: encyclopedia. In 2 volumes, Vol. 2], Chief Editor S. Levit, Moscow, ROSSPEN, pp. 235–236. (in Russian).

Man’kovskaya, N. B. (2000), Estetika postmodernizma [The aesthetics of postmodernism], Saint Petersburg, Aleteyya. (in Russian).

Nikitin, V. Yu. (2000), Modern-dzhaz tanets. Istoriya. Metodika. Praktika [Modern jazz dance. History. Methodology. Practice], Moscow, The Russian Institute of Theater Art. (in Russian).

Sapporta, K. (1996), The search for beauty is always painful, Sovetskiy balet [Soviet ballet], no. 1–2, pp. 16–19. (in Russian).

Stanishevskyi, Yu. (2008), Modern-Ballet Experiments, Muzyka [Music], no. 1, p. 19. (in Ukrainian).

Hlopova, V. (2015), American dance of the XX century: why Terpsichore wore sneakers, Teatr [Theatre], no. 1, available at: http://oteatre.info/amerikanskij-tanets-xx-veka-zachem-terpsihoranadela-krossovki/ (in Russian).

Chepalov, A. (2011), In the beginning was the word ... or dance? Tanets v Ukraine i mire [Dance in Ukraine and in the world], no. 1, pp. 2–4. (in Russian).

Sharykov, D. I. (2008), Klasyfikatsiia suchasnoi khoreohrafii [Classification of modern choreography], Kyiv, Vydavets V Karpenko. (in Ukrainian).

Banes, S. (2011), Terpsichore in sneakers: Postmodern Dance, Lebanon, Wesleyan University Press. (in English).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-26