ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
Ключові слова:
педагогічні аспекти, стиль спілкування, хореографія, студент, педагогічне спілкування, хореографічний проект, навчальний процесАнотація
У статті досліджено психолого-педагогічні аспекти навчальної діяльності при
підготовці студентів хореографічного напрямку у вищих навчальних закладах. Охарактеризовано професійне педагогічне спілкування, що є запорукою в підготовці високопрофесійних фахівців у галузі хореографічного мистецтва. Проаналізовано стилі спілкування викладача зі студентською академічною групою під час навчальних занять, де важливим етапом роботи є підготовка та створення сумісних творчих проектів. Визначено оптимальний стиль спілкування в студентських хореографічних групах, який має вплив як на навчальний процес у цілому, так і на самопідготовку та реалізацію індивідуально-групових завдань зокрема. Сформульовано основні вимоги до педагогічної діяльності, де головними мають бути студент та його розвиток, а також захоплення своєю професією, досконале володіння психолого-педагогічною технікою та делікатність.
Посилання
Huzii, N. V. (2004), Pedahohichnyi profesionalizm. Istoryko-metodolohichni ta teoretychni aspekty: monohrafiia [Pedagogical professionalism. Historical-methodological and theoretical aspects: monograph], Kyiv, M. Drahomanov National Pedagogical University. (in Ukrainian).
Zhuravskyi, V. S. (2003), Vyshcha osvita yak faktor derzhavotvorennia i kultury v Ukraini [Higher education as a factor of state building and culture in Ukraine], Kyiv, In Yure. (in Ukrainian).
Kan-Kalik, V. A. (1987), Uchitelyu o pedagogicheskom obshchenii: kniga dlya uchitelya [Teacher about pedagogical communication: a book for the teacher], Moscow, Prosveshchenie. (in Russian).
Kryvokhyzha, A. M. (2005), Harmoniia tantsiu: navch.-metod. posibnyk [Harmony of Dance: a teaching manual], Kirivograd, publishing center of Central Ukrainian Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University. (in Ukrainian).
Kuleshova, O. V., Age and pedagogical psychology, Psykholohichni aspekty navchalnovykhovnoho protsesu [Psychological aspects of the educational process], Theme 13, available at: http://lubbook.org/book_211_glava_13_Tema_13._Psikholog%D1%96chn%D1%96_aspe.html. (in Ukrainian).
Kolnohuzenko, B. M., (2007), Mystetstvo baletmeistera: navch.-metod. materialy z M65 kursu / KhDAK [The art of choreographer: teaching method. materials from the M65 course / Kharkiv State Academy of Culture], Kharkiv, Kharkiv State Academy of Culture. (in Ukrainian).
Artiushyna, M. V., Kotykova, O. M. and Romanova, G. M. (2007), Psykholoho-pedahohichni aspekty realizatsii suchasnykh metodiv navchannia u vyshchii shkoli: navch. posibnyk [Psychological-pedagogical aspects of the implementation of modern methods of teaching in high school: teaching. manual], Kyiv, Kyiv National Economic University. (in Ukrainian).
Chybisova, N. H. (2004), Vyshchyi navchalnyi zaklad yak seredovyshche formuvannia tsinnostei studentskoi molodi v sotsiokulturnykh umovakh suchasnoi Ukrainy: monohrafiia [Higher educational institution as a medium for forming the values of student youth in the socio-cultural conditions of modern Ukraine: monograph], Kharkiv, Publishing House People’s Ukrainian Academy. (in Ukrainian).
Shcherbatova, D. D. (2015), Psychological and pedagogical aspects of teaching students in college, as a step to higher education, Molodyi Vchenyi [Young Scientist], no. 11.1 (91.1), pp. 22–24. (in Ukrainian).
Tsvietkova, L. Yu. (2007), Metodyka vykladannia klasychnoho tantsiu: pidruchnyk [Method of Teaching Classical Dance: Textbook], Kyiv National University of Culture and Arts, Third edition, Kyiv, Alterpres. (in Ukrainian).