ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ АСПЕКТИ ХОРЕОГРАФІЧНОГО ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ

Автор(и)

  • Olha Merlyanova Separated Subdivision “Mykolaiv Branch of Kyiv National University of Culture and Arts”, Ukraine

Ключові слова:

педагогічні аспекти, стиль спілкування, хореографія, студент, педагогічне спілкування, хореографічний проект, навчальний процес

Анотація

У статті досліджено психолого-педагогічні аспекти навчальної діяльності при
підготовці студентів хореографічного напрямку у вищих навчальних закладах. Охарактеризовано професійне педагогічне спілкування, що є запорукою в підготовці високопрофесійних фахівців у галузі хореографічного мистецтва. Проаналізовано стилі спілкування викладача зі студентською академічною групою під час навчальних занять, де важливим етапом роботи є підготовка та створення сумісних творчих проектів. Визначено оптимальний стиль спілкування в студентських хореографічних групах, який має вплив як на навчальний процес у цілому, так і на самопідготовку та реалізацію індивідуально-групових завдань зокрема. Сформульовано основні вимоги до педагогічної діяльності, де головними мають бути студент та його розвиток, а також захоплення своєю професією, досконале володіння психолого-педагогічною технікою та делікатність.

Біографія автора

Olha Merlyanova, Separated Subdivision “Mykolaiv Branch of Kyiv National University of Culture and Arts”

Candidate of Art Studies, Associate Professor of the department of Choreography

Посилання

Huzii, N. V. (2004), Pedahohichnyi profesionalizm. Istoryko-metodolohichni ta teoretychni aspekty: monohrafiia [Pedagogical professionalism. Historical-methodological and theoretical aspects: monograph], Kyiv, M. Drahomanov National Pedagogical University. (in Ukrainian).

Zhuravskyi, V. S. (2003), Vyshcha osvita yak faktor derzhavotvorennia i kultury v Ukraini [Higher education as a factor of state building and culture in Ukraine], Kyiv, In Yure. (in Ukrainian).

Kan-Kalik, V. A. (1987), Uchitelyu o pedagogicheskom obshchenii: kniga dlya uchitelya [Teacher about pedagogical communication: a book for the teacher], Moscow, Prosveshchenie. (in Russian).

Kryvokhyzha, A. M. (2005), Harmoniia tantsiu: navch.-metod. posibnyk [Harmony of Dance: a teaching manual], Kirivograd, publishing center of Central Ukrainian Volodymyr Vynnychenko State Pedagogical University. (in Ukrainian).

Kuleshova, O. V., Age and pedagogical psychology, Psykholohichni aspekty navchalnovykhovnoho protsesu [Psychological aspects of the educational process], Theme 13, available at: http://lubbook.org/book_211_glava_13_Tema_13._Psikholog%D1%96chn%D1%96_aspe.html. (in Ukrainian).

Kolnohuzenko, B. M., (2007), Mystetstvo baletmeistera: navch.-metod. materialy z M65 kursu / KhDAK [The art of choreographer: teaching method. materials from the M65 course / Kharkiv State Academy of Culture], Kharkiv, Kharkiv State Academy of Culture. (in Ukrainian).

Artiushyna, M. V., Kotykova, O. M. and Romanova, G. M. (2007), Psykholoho-pedahohichni aspekty realizatsii suchasnykh metodiv navchannia u vyshchii shkoli: navch. posibnyk [Psychological-pedagogical aspects of the implementation of modern methods of teaching in high school: teaching. manual], Kyiv, Kyiv National Economic University. (in Ukrainian).

Chybisova, N. H. (2004), Vyshchyi navchalnyi zaklad yak seredovyshche formuvannia tsinnostei studentskoi molodi v sotsiokulturnykh umovakh suchasnoi Ukrainy: monohrafiia [Higher educational institution as a medium for forming the values of student youth in the socio-cultural conditions of modern Ukraine: monograph], Kharkiv, Publishing House People’s Ukrainian Academy. (in Ukrainian).

Shcherbatova, D. D. (2015), Psychological and pedagogical aspects of teaching students in college, as a step to higher education, Molodyi Vchenyi [Young Scientist], no. 11.1 (91.1), pp. 22–24. (in Ukrainian).

Tsvietkova, L. Yu. (2007), Metodyka vykladannia klasychnoho tantsiu: pidruchnyk [Method of Teaching Classical Dance: Textbook], Kyiv National University of Culture and Arts, Third edition, Kyiv, Alterpres. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-26