СПЕЦИФІКА ВОКАЛЬНОЇ МАНЕРИ СОУЛ

Автор(и)

  • Viсtor Skoromnyi ПВНЗ “Київський університет культури”, Україна
  • Yevhen Kovalenko Київський національний університет культури і мистецтв, Україна
  • Nazar Yakobenchuk Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

Ключові слова:

соул, естрада, вокальна манера, імпровізація, інтерпретація

Анотація

У статті визначено, що вокальна манера соул пов’язана з високою майстерністю
співака і створює поле для розвитку його індивідуального стилю. Наголошено на значній ролі імпровізаційності при співі соул. Окреслено такі риси манери соул, як використання мелізматики, орнаментальне оздоблення мелодичної лінії, тонке нюансування динаміки, намагання поєднувати різні вокальні прийоми. Підкреслено велике значення для розвитку естрадної музики потенціалу співу у вокальній манері соул, яка демонструє можливість синтезу з різними явищами музичного світу.

Біографії авторів

Viсtor Skoromnyi, ПВНЗ “Київський університет культури”

професор кафедри музичного мистецтва, народний артист України

Yevhen Kovalenko, Київський національний університет культури і мистецтв

доцент кафедри академічного хорового та інструментального мистецтва, народний артист України

Nazar Yakobenchuk, Київський національний університет культури і мистецтв

старший викладач кафедри академічного хорового та інструментального мистецтва

Посилання

Karyagina, A. (2008), Dzhazovyy vokal: prakt. posobiye dlya nachinayushchikh [Jazz vocals: Pract. Benefit for beginners], SPb, Planet, 48 р. (in Russian)

Conen, V. (1965), Puti amerikanskoy muzyki. ocherki po istorii muzykal’noy kul’tury SSHA [Ways of American music. Essays on the history of US musical culture], Moscow, Music, 525 p. (in Russian)

Tormakhova, V. (2017). Features of Interpretation in Pop Music, Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka. Seriia: Mystetstvoznavstvo [The Scientific Issues of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Specialization: Art Studies], edited by Smoliak O. S., Ternopil, Publishing Division of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University, 2017. – no. 1, (Issue 36), pp. 32–36. (in Ukrainian).

Tormakhova, V. М. (2017), Ukrainska estradna muzyka i folklor: vzaiemopronyknennia i syntez: monohrafiia [Ukrainian pop music and folklore: interpenetration and synthesis: monograph], Kyiv, Publishing House Lyra-K, 204 p. (in Ukrainian).

Fisun, M. (2014), Stylistic projections of soul in vocal art, Problemy vzaiemodii mystetstva, pedahohiky ta teorii i praktyky osvity. Kohnityvne muzykoznavstvo : zb. nauk. st [Problems of interaction between art, pedagogy and the theory and practice of education. Cognitive Musicology: Sb. sciences Art.], Issue 40, Kharkiv, Publishing House “S. A. M.”, pp. 763–773. (in Russian).

Fisun, M. M. (2016). Performance Specificity of Soul, Kultura Ukrainy. Seriia : Mystetstvoznavstvo [Culture of Ukraine. Series: Art studies], Issue 54, pp. 172–180. (in Ukrainian).

Yarkina, I. Yu. (2016), “Vocal ensemble in the style of funk”, The dissertation of the candidate of art studies, Specials. 17.00.03 “Musical art”, I. Kotlyarevsky Kharkiv National University of Arts, Kharkiv, 207 p. (in Russian).

Yarkina, I. Yu. (2016), “Vocal ensemble in the style of funk”, Thesis abstract for Cand. Sc. (Art Studies), Specials. 17.00.03 “Musical art”, I. Kotlyarevsky Kharkiv National University of Arts, Kharkiv, 17 p. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-26