СПЕЦИФІКА ДІЯЛЬНОСТІ БЕК-ВОКАЛІСТА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНОЇ ЕСТРАДНОЇ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Olha Voichenko ПВНЗ “Київський університет культури”, Ukraine
  • Albina Khlopotova Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine
  • Vadym Yurchuk Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine

Ключові слова:

естрадна музика, бек-вокал, звукозапис, манера, співак

Анотація

У статті розглянуто значення бек-вокалу в естрадній музиці. Проаналізовано вплив технологій звукозапису на розвиток та популяризацію поп-музики. Визначено основні компоненти твору, який відповідає запитам музичної індустрії та широкого загалу – наявність музичного матеріалу з вдалим аранжуванням, високий рівень виконавської майстерності і гарної якості студійний запис. Виділено вимоги, до бек-вокаліста – розвинений  гармонічний слух, здатність добре читати нотний текст із листа, підлаштовуватися до манери, що обрав головний вокаліст, стильового напрямку, тобто володіти якостями, що будуть свідчити про універсальність виконавця.

Біографії авторів

Olha Voichenko, ПВНЗ “Київський університет культури”

доцент кафедри музичного мистецтва, заслужена артистка України.

Albina Khlopotova, Київський національний університет культури і мистецтв

провідний концертмейстер кафедри академічного
хорового та інструментального мистецтва

Vadym Yurchuk, Київський національний університет культури і мистецтв

провідний концертмейстер кафедри академічного
хорового та інструментального мистецтва

Посилання

Adding and Manipulating Backing Vocals. Electronic resource, available at: https://subaqueousmusic.com/adding-and-manipulating-backing-vocals/. (in English).

Braathen, E. S. (2012), Metaphor as a Communication Strategy within a Pop Music Recording Setting. Dissertation for the PhD at Faculty of Fine Arts, Oslo, University of Agder, 202 p. (in English).

Ewer, G. Guiding Principles for Writing Good Backing Vocals. Electronic resource, available at: https://www.secretsofsongwriting.com/2013/03/07/guiding-principles-for-writing-good-backingvocals/. (in English).

Gracyk, T. The Aesthetics of Popular Music. Electronic resource, available at: http://www.iep.utm.edu/music-po/.

Jones, E. (2017), “I do it for the love”: Pop music and aspirational labour, University of Leeds. (in English).

Knesebeck, A. Kraft, S. and U. Zölzer (2011), Realtime system for backing vocal harmonization, Proc. of the 14th International Conference on Digital Audio Effects (DAFx-11), Paris, France, September 19–23, 2011, Hamburg, рр. 301–306. (in English).

Lashua, B. D. and Thompson, P. (2016), Producing Music, Producing Myth? Creativity in Recording Studios, Journal of the International Association for the Study of Popular Music, vol.6, no.2, pp. 70–90. (in English).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-26