СПЕЦИФІКА ТВОРЧОГО ПІДХОДУ A CAPELLA КОЛЕКТИВУ PENTATONIX

Автор(и)

  • Natalia Rehesha Київський національний університет культури і мистецтв, Україна
  • Lilia Ostapenko ПВНЗ “Київський університет культури”, Україна
  • Natalia Kovmir Київський національний університет культури і мистецтв, Україна

Ключові слова:

вокал, a capella, Pentatonix, фактура, інтерпретація, кавер-версія

Анотація

У статті висвітлено специфіку творчого методу американського вокального колективу Pentatonix. Окреслено, що основою його репертуару є кавер-версії класичних творів, народних пісень та поп-хітів. Визначено такі риси методу цього гурту, як увага до драматургії творів, наявність власних розробок, поєднаних з відомим матеріалом, прагнення до оновлення фактури в піснях, що спрямоване на розкриття потенційних можливостей оригінальної версії. Оцінено, що висока вокальна майстерність, ретельність у створенні аранжувань, уміння оперувати новими технологіями опрцювання звуку робить їх творчість гідною для наслідування при вихованні молодих виконавців.

Біографії авторів

Natalia Rehesha, Київський національний університет культури і мистецтв

доцент кафедри народнохорового мистецтва та
фольклору

Lilia Ostapenko, ПВНЗ “Київський університет культури”

викладач кафедри музичного мистецтва

Natalia Kovmir, Київський національний університет культури і мистецтв

асистент кафедри музичного мистецтва

Посилання

Moskalenko, V. (2008), Analysis in terms of musical interpretatio, Chasopys Natsionalnoi muzychnoi akademii Ukrainy imeni P. I. Chaikovskoho: naukovyi zhurnal [The journal of the P. Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine: scientific journal], Vol. 1(1), Kyiv, P. Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine, pp.106–111. (in Ukrainian).

Samaya, T. (2016), Vocal Art in Art Study Science: Perspectives of Research, Kultura Ukrainy [Culture of Ukraine], Issue 53, Kharkіv, pp. 50–59. (in Ukrainian).

Syrov, V. (2004), Shlyager and masterpiece (to the question of the annihilation of concepts), Iskusstvo XX veka: elita i massy [The art of the XX century: the elite and the masses], Nizhny Novgorod, pp. 280–288. (in Russian).

Tormakhova, A. (2015), Remake or variation? The problem of the development of modern musical culture, Universytetska kafedra [University Department], Vol. 4, Kyiv, KNEU, pp. 7–16. (in Ukrainian).

Tormakhova, V. (2017), Features of interpretation in pop music, Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka. Ser. Mystetstvoznavstvo [The Scientific Issues of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Specialization: Art Studies], no. 1, Vol. 36, Ternopil, pp. 32–36. (in Ukrainian).

Eko, U. (1996), Innovation and repetition. Between aesthetics is modern and postmodern, Filosofiya epokhi postmoderna: Sbornik perevodov i referatov [The philosophy of the postmodern era: Collection of translations and essays], Minsk, Krasiko-print, pp. 52–74. (in Russian).

Goldberg, M. (2017), Arts Integration: Teaching Subject Matter through the Arts in Multicultural Settings, Edition 5, New York, Routledge. (in English).

Making Their Voices Heard, Electronic resource, available at: https://www.tunecore.com/ blog/2012/11/pentatonix-interview-making-their-voices-heard.html

Nededog, J. (2011), “The Sing-Off’s” Pentatonix on Going From Newly Formed Group to the Shows Winners, Electronic resource, available at: http://www.hollywoodreporter.com/livefeed/

nbc-the-sing-off-winners-pentatonix-interview-266936.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-26