СПЕЦИФІКА ТВОРЧОГО ПІДХОДУ A CAPELLA КОЛЕКТИВУ PENTATONIX
Ключові слова:
вокал, a capella, Pentatonix, фактура, інтерпретація, кавер-версіяАнотація
У статті висвітлено специфіку творчого методу американського вокального колективу Pentatonix. Окреслено, що основою його репертуару є кавер-версії класичних творів, народних пісень та поп-хітів. Визначено такі риси методу цього гурту, як увага до драматургії творів, наявність власних розробок, поєднаних з відомим матеріалом, прагнення до оновлення фактури в піснях, що спрямоване на розкриття потенційних можливостей оригінальної версії. Оцінено, що висока вокальна майстерність, ретельність у створенні аранжувань, уміння оперувати новими технологіями опрцювання звуку робить їх творчість гідною для наслідування при вихованні молодих виконавців.Посилання
Moskalenko, V. (2008), Analysis in terms of musical interpretatio, Chasopys Natsionalnoi muzychnoi akademii Ukrainy imeni P. I. Chaikovskoho: naukovyi zhurnal [The journal of the P. Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine: scientific journal], Vol. 1(1), Kyiv, P. Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine, pp.106–111. (in Ukrainian).
Samaya, T. (2016), Vocal Art in Art Study Science: Perspectives of Research, Kultura Ukrainy [Culture of Ukraine], Issue 53, Kharkіv, pp. 50–59. (in Ukrainian).
Syrov, V. (2004), Shlyager and masterpiece (to the question of the annihilation of concepts), Iskusstvo XX veka: elita i massy [The art of the XX century: the elite and the masses], Nizhny Novgorod, pp. 280–288. (in Russian).
Tormakhova, A. (2015), Remake or variation? The problem of the development of modern musical culture, Universytetska kafedra [University Department], Vol. 4, Kyiv, KNEU, pp. 7–16. (in Ukrainian).
Tormakhova, V. (2017), Features of interpretation in pop music, Naukovi zapysky Ternopilskoho natsionalnoho pedahohichnoho universytetu imeni Volodymyra Hnatiuka. Ser. Mystetstvoznavstvo [The Scientific Issues of Ternopil Volodymyr Hnatiuk National Pedagogical University. Specialization: Art Studies], no. 1, Vol. 36, Ternopil, pp. 32–36. (in Ukrainian).
Eko, U. (1996), Innovation and repetition. Between aesthetics is modern and postmodern, Filosofiya epokhi postmoderna: Sbornik perevodov i referatov [The philosophy of the postmodern era: Collection of translations and essays], Minsk, Krasiko-print, pp. 52–74. (in Russian).
Goldberg, M. (2017), Arts Integration: Teaching Subject Matter through the Arts in Multicultural Settings, Edition 5, New York, Routledge. (in English).
Making Their Voices Heard, Electronic resource, available at: https://www.tunecore.com/ blog/2012/11/pentatonix-interview-making-their-voices-heard.html
Nededog, J. (2011), “The Sing-Off’s” Pentatonix on Going From Newly Formed Group to the Shows Winners, Electronic resource, available at: http://www.hollywoodreporter.com/livefeed/
nbc-the-sing-off-winners-pentatonix-interview-266936.