МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ЕСТРАДНОГО СПІВУ БРЕТТА МЕННІНГА

Автор(и)

  • Alla Popova ПВНЗ “Київський університет культури”, Україна

Ключові слова:

естрадний спів, Бретт Меннінг, регістр, методика

Анотація

У статті проаналізовано основні вихідні принципи, які використовує у своїй методиці американський виконавець та педагог Бретт Меннінг. Досліджено його методичні настанови, котрі є результатом тривалого процесу відбору найдієвіших підходів, що він перевірив і у власній виконавській практиці, й під час навчання таких популярних співаків, як Кіт Урбан, Тейлор Свіфт, Клод Маккнайт. Визначено, що основою його школи є система, яка складається з окремих курсів, пов’язаних із формуванням регістрово-змішаного звуку, гармонічного слуху, вібрато. Оцінено можливість залучення окремих аспектів методики Бретта Меннінга у вітчизняну систему навчання естрадному співу як перспективного напрямку, котрий сприятиме вдосконаленню освітнього процесу.

Біографія автора

Alla Popova, ПВНЗ “Київський університет культури”

доцент, народна артистка України, завідувач кафедри музичного мистецтва

Посилання

Bokoch, V., Kuzmenko-Prysiazhna, L. and Ostapenko, L., (2017), To the problem of teaching method of pop vocal, Molodyi vchenyi [Young Scientist], Iss. 8 (48), Kherson, pp. 31–34. (in Ukrainian).

Drozhzhyna, N. (2008), “Vocal performance in the system of musical art of pop”, Thesis abstract for Cand. Sc. (Musical Art), 17.00.03, I. Kotlyarevsky Kharkiv State University of Arts, Kharkiv, 16 p. (in Ukrainian).

Lanina, T. (2014), The problem of education of jazz vocalists in musical schools, Profesiina mystetska osvita i khudozhnia kultura: vyklyky XXI stolittia [Professional artistic education and artistic culture: challenges of the XXI century], Materials of the International Scientific and Practical Conference, October 16–17, 2014, Borys Grinchenko University of Kyiv, Kyiv, pp. 476–483. (in Ukrainian).

Pavlenko, O. (2013), Methodical bases for jazz improvisation of the future teacher of music, Aktualni pytannia mystetskoi pedahohiky [Current issues of artistic pedagogy], Vol. 2, Khmelnytskyi, pp. 91–95. (in Ukrainian).

Soboleva, O. (2015), Formation of vocal-performing qualities in vocal classes, Tradytsii ta novatsii u vyshchii arkhitekturno-khudozhnii osviti [Traditions and innovations in higher architectural and artistic education], Issue 1, Kharkiv, pp. 46–50. (in Ukrainian).

Chernova, O. (2014), Preparation of the novice singing vocalist for concert and performing activities, Pedagogicheskoe obrazovanie v Rossii [Pedagogical Education in Russia], vol. 12, Ekaterinburg, pp. 227–231. (in Russian).

Manning, B. Light and right is better than strong and wrong. Electronic resource, available at: http://www.brettmanningstudios.com/about/.

Vendera, J. (2008), Raise your voice, USA, Vendera publishing. (in English).

Williams, G. (2007), The Singing Voice Of Your Dreams Is Inside You. Electronic resource, available at: http://www.become-a-singing-master.com/support-files/voiceofdreams.pdf. (in English).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-06-26