ГРА НА МУЗИЧНОМУ ІНСТРУМЕНТІ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ АКТОРА

Автор(и)

  • Tetiana Pistunova Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine

Ключові слова:

актор, гра на музичному інструменті, навички, кіномистецтво

Анотація

У статті розглянуто питання виховання актора в рамках вищого навчального закладу та впливу на його подальшу творчу діяльність гри на музичному інструменті. Описано навички, що формуються протягом навчання, сприяючи підвищенню рівня акторської майстерності та можливості бути універсальним виконавцем. Уведення навчання гри на музичному інструменті як дисципліни обов’язкового циклу у вищих навчальних закладах сприятиме розширенню можливостей для практичної самореалізації актора.

Біографія автора

Tetiana Pistunova, Київський національний університет культури і мистецтв

доцент кафедри академічного хорового та інструментального мистецтва

Посилання

Bezghin, O. (2013), Fakhovi osoblyvosti teatralnoi osvity: Monohrafiia [Professional features of theatrical education Monograph], Kyiv, Osvita Ukrainy. (in Ukrainian).

Borzenko, D. A. (2011), Theatrical and pedagogical education of the actor’s personality in the context of modern education, Teoriya i praktika obshchestvennogo razvitiya [Theory and practice of social development], no. 3, pp. 192–194. (in Russian).

Korniienko, N. M. (1998), Les Kurbas: repetytsiia maibutnoho [Les Kurbas: rehearsing of the future], Kyiv, Fakt. (in Ukrainian).

Labinskyi, M. G. (1988), Les Kurbas. Actor in our system and work on the role, Kurbas Les. Berezil: iz tvorchoi spadshchyny [Kurbas Les. Berezil: from the creative heritage], Kyiv, Dnipro, pp. 51–59. (in Ukrainian).

Permyakova, M. E. (2013), The influence of music lessons on the child’s mental development, Psikhologicheskiy vestnik Ural’skogo federal’nogo universiteta: sb. statey [Psychological bulletin of the Ural Federal University: collection of articles], Iss. 10, Ekaterinburg, Ural Federal University, pp. 226–234. (in Russian).

Permyakova, M. E. and Tkachenko, E. S. (2016), The influence of music lessons on the cognitive development of children of primary school age, Obrazovanie i nauka [Education and Science], no. 4 (133), pp. 155–170. (in Russian).

Sadovnikova, V. N. (2016), Training of the actor: M. Chekhov method, Istoricheskaya i sotsial’no-obrazovatel’naya mysl’ [Historical and social-educational thought], Vol. 8, no. 6/1, pp. 227–230. (in Russian).

Filkevych, H. M. (2004), Muzyka v dramatychnomu teatri [Music in the drama theater], Kyiv. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-26