ФЕНОМЕН “ШКОЛА” ЯК СТРУКТУРНО-ІНФОРМАЦІЙНА МОДЕЛЬ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Stanislav Kucherenko Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, Україна

Ключові слова:

школа, інформаційно-творча структура, структурно-інформаційна модель, скрипкове мистецтво, традиція

Анотація

У статті розглянуто різні підходи до визначення феномену “школа”, наявні у музикознавстві. Виявлено взаємодію усіх доданків музичного мистецтва у “школі”, їх вплив на перебіг її становлення та розвитку. Осмислено спільні та відмінні риси між “школою” і “традицією”. Запропоновано модель, що відображає цілісність “школи”, специфіку її функціонування у часі та просторі. Автор висловив власне формулювання, що характеризує дане явище.

Біографія автора

Stanislav Kucherenko, Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського

аспірант кафедри теорії музики 

Посилання

Auer, L. S., (1965), Moya shkola igry na skripke, interpretatsiya proizvedeniy skripichnoy klassiki [My school is playing the violin. Interpretation of works of violin classics], Moscow, Muzyka. (in Russian).

Allclassica.com, “Stories about music”, available at http://www.allclassica.com/article/vysk-zyv-niya-o-muzyke/100 (access March 25, 2017). (in Russian).

Dedusenko, Zh. V., (2002), “Performers pianists school as a kind of cultural tradition”, Thesis abstract for Cand. Sc. (Art Studies), 17.00.01, Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine, Kyiv, 21 p. (in Ukrainian).

Kandinskiy, V., (1989), O dukhovnom v iskusstve (zhivopis’) [On the spiritual in art (painting)], Leningrad, (in Russian).

Kuzhelev, D., (2004), To the question about the Ukrainian bayan school, Naukovyі visnyk Natsionalnoyi muzychnoyi akademiyi imeni I. P. Tchaykovskoho. [Scientific Herald of Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine], Kyiv, vol. 40, pp. 190–202. (in Ukrainian).

Sarayev, I., (2016), Shkoly v muzykalnom iskusstve [Schools in the musical art], Kursk, OOO “Uchitel”. (in Russian).

Sprentsis, A., (2003), A. Gorochov is an outstanding Ukrainian violinist player, Naukovyі visnyk Natsionalnoyi muzychnoyi akademiyi imeni I. P. Tchaykovskoho. [Scientific Herald of Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine], Kyiv, vol. 26, pp. 29–44. (in Ukrainian).

Academic, “Structure”, available at http://dic.academic.ru/dic.nsf/ enc_philosophy/3407/STRUKTURA (access March 15, 2017). (in Russian).

Sumarokova, V., (2004), Performing school as object of the study: to determination of the notion, Naukovyі visnyk Natsionalnoyi muzychnoyi akademiyi imeni I. P. Tchaykovskoho. [Scientific Herald of Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine], Kyiv, vol. 40, pp. 180–190. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-12-26