РОЗМОВНІ ЖАНРИ НА ЕСТРАДІ: СУЧАСНИЙ СТАН ТА ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ
Ключові слова:
сучасна естрада, розмовні жанри, жанрові естрадні різновиди, скетч-шоуАнотація
У статті досліджено сучасний стан розмовних жанрів на вітчизняній естраді. Проаналізовано розвиток вітчизняної естради. Охарактеризовано жанрові різновиди сучасних естрадних форм, таких як інтермедія, естрадний монолог, естрадний фейлетон, сатиричні дуети. Доведено синтез і трансформацію розмовних жанрів, які дедалі більше набувають телевізійного формату.Посилання
Baraban, L. I., (1999), Ukrainskyi tlumachnyi slovnyk teatralnoi leksyky [Ukrainian Dictionary of theatrical vocabulary], Kyiv: “SVS”. (in Ukrainian).
Bogdanov, I. A. (2009), Dramaturgiya estradnogo predstavleniya: Uchebnik [Dramaturgy of variety show: Textbook], SPb, Izd-vo SPbGATI. (in Russian).
Klitin S. S. (2012), Artisty v otkrytom prostranstve: besedy ob iskusstve estrady (i ne tol’ko) [Artists in the open space: talk about the art of variety art], St-Petersburg, SPbGATI. (in Russian).
Melnyk M. M., (2009), “Theatrical themed concert as a synthetic genre of Performing Arts”, The dissertation of the candidate of Art Studies. Specials 26.00.01. “Theory and history of culture”, Kyiv National University of Culture and Arts, Kyiv, 183 p. (in Ukrainian).
Rubb A., (2004), 30 besed ob estradnykh kontsertakh [30 talks about variety shows], Moscow,VTsHT. (in Russian).
Uvarova E. D., (1983), Estradnyy teatr: miniatyury, obozreniya, myuzik-kholly (1917–1945) [Variety theater: miniatures, reviews, music halls (1917–1945)], Moscow, Iskusstvo (in Russian).