ТЕХНОЛОГІЯ НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ АКТОРІВ ТЕАТРУ

Автор(и)

  • Ninel Bychenko Київський національний університет культури і мистецтв, Ukraine

Ключові слова:

актор, драматичний театр, технологія, навчання, виховання, тренінг

Анотація

У статті досліджено технологію навчання та виховання майбутніх акторів драматичного театру. Виокремлено методи, засоби та форми, що сприяють становленню професійного діяча сцени драматичного театру, з’ясовано значення поняття “технологія навчання”. Здійснено моніторинг систем провідних діячів у галузі театрального мистецтва щодо підготовки майбутніх акторів та охарактеризовано ступінь їх впливу на психофізичний розвиток майбутнього актора.

Біографія автора

Ninel Bychenko, Київський національний університет культури і мистецтв

доцент кафедри режисури і акторської майстерності

Посилання

Borys, I. O. (2014), “Process of actor and director formation”, Culture Of Ukraine, no. 47, available at: http://www.ic.ac.kharkov.ua/ic_old_2016/RIO/ku/kultura46/24.pdf. (in Ukrainian).

Vishniаkova, S. M. (1999), Profesional’noe obrazovanie: Slovar’. Klyuchevye poniatiya, terminy, leksika [Professional education: Dictionary. Key terms, notions, vocabulary], Moscow. (in Russian).

Ganelin, E. R. (2002), Azy akterskogo masterstva [Basics of Acting Arts], Sankt Petersburg, Rech. (in Russian).

Gippius, S. V. (2009), Akterskiy trening: Gimnastika chuvstv [Actor Training: Senses Gymnastics], Sankt Petersburg, Praim-Yevroznak. (in Russian).

Yermakova, N. (2003), “Les Kurbas – theatrical teacher”, Problemy teatralnoi osvity v Ukraini: Materialy naukovoi konferentsii [Theatrical education problems in Ukraine. Conference proceedings], Kyiv, Kompas. (in Ukrainian).

Korniienko, N. (2000), Ukrainskyi teatr u peredden tretioho tysiacholittia (Poshuk kartyny svitu. Tsinisni oriientastii. Mova. Prohnoz) [Ukrainian theatre on the eve of the third millennium (World picture searching. Valuable orientations. Language. Prediction)], Kyiv, Fakt. (in Ukrainian).

Krymova, N. A. (1984), Stanislavskiy rezhisior [Stanislaskyi director], Moscow, Iskustvo. (in Russian).

Lymarenko, L. I. (2003), Application of actor training in future teachers’ preparation of artistic culture, Pedahohichnyi protses: teoriya i praktyka. Zbirnyk naukovykh prats [Pedagogical Process: Theory and Practice. Collected Works], vol. 2, pp. 38–44. (in Ukrainian).

Lymarenko, L. I. (2008), “Training as a teaching form in the student theater of higher educational humanitarian establishment”, Materialy IV mizhnarodnoii naukovo-praktychnoii konferentsii “Naukovi dni” [Materials of IV scientific practical conference “Scientific days”], pp. 80–83.

(in Ukrainian).

Oliynyk, L. (2003), “To the question of teaching first-year students at theatrical department”, Problemy teatralnoi osvity v Ukraini. Materialy naukovoi konferentsii [Problems of theatrical education, Materials of scientific conference], Kyiv, Kompas, 2003, pp. 12–23. (in Ukrainian).

Stanislavskyi, K. S. (1961), Sobranie sochineniy : V 8-mi t.: Pisma 1918–1938 [Collected works : Vol. 8: Letters 1918–1938], Moscow, Iskusstvo. (in Russian).

Topolevskyi, V. Y. “Modern aspects of young actors’ teaching”, Culture of Ukraine, Issue 47, available at: http://ku-khsac.in.ua/kultura47/27.pdf. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-30