ПОЧАТКОВА ХОРЕОГРАФІЧНА ОСВІТА ВОЛИНІ ЯК ДЖЕРЕЛО РОЗВИТКУ ПРОФЕСІЙНОГО ХОРЕОГРАФІЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Ihor Stepaniuk Луцький педагогічний коледж, Ukraine

Ключові слова:

хореографічна освіта, хореографія, хореографічне мистецтво, естетичне виховання, професійна освіта, народний танець

Анотація

У статті досліджено особливості функціонування системи  початкової хореографічної освіти Волині як джерела розвитку  масового професійного хореографічного мистецтва. Розглянуто роль шкіл хореографічного мистецтва при дитячих творчих колективах, хореографічних відділах дитячих шкіл естетичного виховання. На прикладі ансамблю народного танцю “Радість”, який діє при Палаці учнівської молоді в місті Луцьку, в дослідженні охарактеризовано специфіку організації навчально-виховного процесу в цьому та інших позашкільних навчальних хореографічних закладах.

Біографія автора

Ihor Stepaniuk, Луцький педагогічний коледж

викладач хореографічних дисциплін

Посилання

Vasylenko, K. (1996), Leksyka ukraiskoho narodno-stsenichnoho tantsu: navch. posib. dlia in-tiv kultury [Vocabulary of the Ukrainian folk and stage dance: teach. guidances for culture inst], Іssue 3, Kyiv, Mystetstvo. (in Ukrainian).

Vasylenko, K. (1997), Ukainskyi tanets [Ukrainian dance], Kyiv, Mystetstvo. (in Ukrainian).

Verkhovynets, V. M. (1990), Teoriia ukainskoho narodnoho tantsu [Theory of Ukrainian folk dance], Kyiv. (in Ukrainian).

Goncharenko, Y. (2011), Monitoring the process of teaching choreography in the system of secondary educational institutions of Ukraine, Vyshcha Shkola [High School], no. 4, pp. 33–37. (in Ukrainian).

Humeniuk, A. I. (1969), Ukrainski narodni tantsi [Ukrainian folk dances], Kyiv (in Ukrainian).

Zaitsev, Ye. (2007), Osnovy narodno-stsenichnoho tantsiu [Basics of folk and stage dance], Vinnytsia. (in Ukrainian).

Zubatov, S. (1995), Osnovy vykladannia ukainskoho narodno-stsenichnoho tantsiu [Basics of teaching Ukrainian folk and stage dance], Kyiv. (in Ukrainian).

Koval, P. (2011), Teaching principles of development the personal qualities of junior pupils by means of rhythm and choreography, Obdarovana dytyna [Gifted child], no. 12, pp. 44–47.

(in Ukrainian).

Maksimenko, A. I. (2015), Methods of teaching folk-stage dance at extracurricular school educational institutions, Aktualny pytannia mystetskoi osvity ta vykhovannia [Actual issues of art education and training], Issue 1–2 (5–6), pp. 212–216. (in Ukrainian).

Ostrovska, К. ( 2010), Ukrainian folk stage dance in the educational system Kyltura Ukrainy [Culture of Ukraine], Issue 30, pp. 26–29. (in Ukrainian).

Popyk, O. (2012), Upbringing the creative personality of younger student by the means of choreographic art-school education, Pedagogichnyi dyskurs [Pedagogical discourse], no. 13, pp 281–284. (in Ukrainian).

Tarantseva, O. O. (2002), “The formation of professional skills of future teachers of choreography by the means of the Ukrainian folk dance”, the dissertation of Candidate. Pedagogical Sciences: 13.00.04 “Theory and Methods of Professional Education”, Institute of Pedagogy and Psychology of Professional Education of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, Kyiv.

(in Ukrainian).

Tkachenko, T. (1962), Narodnyi tanets: ucheb. posob. dlia teatralnykh i khoreohr. zavedeniy [Folk dance: teach. textbook for theatre and choreografical institutions], Moscow, Iskustvo.

(in Russian).

Shumilin, E. A. (1979), Psikholohiceskie osobennosti lichnosti starsheklasneka [Sychological Features of the personality of senior student], Moscow. (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-30