ФОРТЕПІАННА ТВОРЧІСТЬ ЕНРІКЕ ГРАНАДОСА В КОНТЕКСТІ ВЗАЄМОДІЇ ТРАДИЦІЙ ЗАХІДНОЄВРОПЕЙСЬКОГО РОМАНТИЗМУ ТА РЕНАСІМ’ЄНТО

Автор(и)

  • Natalіa Zayats Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової, Ukraine

Ключові слова:

фортепіанна творчість Е. Гранадоса, Ренасім’єнто, Нове музичне відродження, “Іспанські танці”, “Гойєски”

Анотація

У статті досліджено поетику фортепіанного спадку Е. Гранадоса як одного з найвидатніших представників іспанського музичного відродження. Розглянуто еволюційні шляхи творчої діяльності композитора. Охарактеризовано жанрово-стильову специфіку фортепіанного спадку Е. Гранадоса, що формувався на основі взаємодії традицій західноєвропейського музичного романтизму та Ренасім’єнто.

Біографія автора

Natalіa Zayats, Одеська національна музична академія ім. А. В. Нежданової

здобувач кафедри історії музики та музичної етнографії

Посилання

Krasotina, I. V. (2010) “Enrique Granados. Piano heritage”, The dissertation of the candidate of art criticism: specials. 17.00.02 “Musical art”, Moscow, Moscow State Tchaikovsky Conservatory, 192 p. (in Russian).

Kryazheva, I. A. (2013), Manuel’ De Fal’ya: Vremya, Zhizn’, Tvorchestvo: Monografiya [Manuel de Falla: time, life, creativity: a monograph], Moscow, Nauchno-Izdatel’skiy Tsentr “Moskovskaya Konservatoriya”. (in Russian).

Kryazheva, I. A. (2007), “Music of Spain and Latin America. Historical sketches”, The dissertation of the doctor of art criticism specials. 17.00.02. “Musical art”, Moscow, Moscow State Tchaikovsky Conservatory, 293 p. (in Russian).

Kuznetsov, K. A. (1940), The ancient foundations of the Spanish musical culture, Ocherki po istorii i teorii muzyki [Essays on the History and Theory of Music], Leningrad, State Scientific-Research Institute of Theatre and Music no. 2, pp. 223–264. (in Russian).

Martynov, I. (1977), Muzyka Ispanii. Monografiya [Spanish Music. Monograph], Moscow, Sovetskiy Kompozitor. (in Russian).

Muravska, O. V. (2012), Creative Schumann figure and genre-stylistic and performing aspects of German Biedermeier, Naukovyі visnyk NMAU im. P. I. Chaykovs’koho: istoriya, teoriya, praktyka [Scientific Journal NMAU them. Tchaikovsky: History, Theory, Practice], no. 103, pp. 94–102.

(in Ukrainian).

Natsional’naya ideya v zapadnoy yevrope v novoye vremya. Ocherki istorii [National idea in Western Europe in modern times. Essays on the history] (2005), Moscow, IKD “Zertsalo-M”. (in Russian).

Ossowski, A. (1961), Essay on the history of the Spanish musical culture, Ossovskiy A. Izbrannyye stat’i, vospominaniya [Ossowski A. Selected articles, memories], pp. 227–288. (in Russian).

Pikov, G. G. (2002), Iz istorii yevropeyskoy kul’tury: Uchebnoye posobiye [From the history of European culture: Textbook], Novosibirsk, Novosibirsk State University. (in Russian).

Rozenshild, K. K. (1971), Enrike Granados [Enrique Granados], Moscow, Muzyka. (in Russian).

Fogel’, M. A. (2004), “The role of the national idea in the modern political development of Russia and Germany”, Thesis abstract for Cand. Political Science (Theory of a policy, history and methodology of political science), 23.00.01, Moscow, Lomonosov Moscow State University, 32 p. (in Russian).

Shemyakina, M. K. (2011), Features incarnation “rebirth” of the concept of cultural traditions (theoretical analysis), Vestnik Kostromskogo gosudarstvennogo universiteta im. N. A. Nekrasova [Bulletin of the Nekrasov Kostroma State University], no. 3, pp. 114–117. (in Russian).

Yakushevich, M. V. (2004) “Synthesis in Spanish art and its implementation in the works of F. García Lorca and Manuel de Falla”, The dissertation of the candidate of art criticism. 17.00.02. “musical art”, Novosibirsk, Novosibirsk State Conservatory (Academy), 249 p. (in Russian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2017-05-30