ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕРПРЕТАЦІЇ В ПОП-МУЗИЦІ
Ключові слова:
естрадна музика, поп-музика, текст, інтерпретаціяАнотація
У статті виокремлено характерні риси естрадної музики та висвітлено її стильові напрямки. Проаналізовано різні типи музичної інтерпретації, основою якої є текст, представлений як нотним записом, так і аудіо- чи відеоматеріалами. Розкрито специфіку інтерпретації в поп-музиці, яка найчастіше може бути творчістю виконавця, композитора (аранжувальника) та режисера. Наведено комплекс засобів, які змінюються під час створення інтерпретаційної версії твору, що належить до естрадної музики.Посилання
Batashev, A. (1972), Sovetskiy dzhaz (istoricheskiy ocherk) [Soviet jazz (historical overview)], Moscow, Muzyka. (in Russian).
Vasylieva, L. L. (2004), “Rock music as a factor of culture in the second half of the twentieth century”, Thesis abstract for Cand. Sc. (Art Studies), 17.00.01, Kyiv National University of Culture and Arts, Kyiv, 19 p. (in Ukrainian).
Konen, V. (1994), Tretiy plast. Novye massovye zhanry v muzyke XX veka [Third layer. New massive genres in music of the twentieth century], Moscow, Muzyka. (in Russian).
Kochnev, Yu. (1970), “Objective and subjective in the musical interpretations”, Thesis abstract for Cand. Sc. (Art Studies), Rimsky-Korsakov Leningrad State Conservatory, Leningrad, 22 p. (in Russian).
Moskalenko, V. H. (2008), Analysis in the foreshortening of musical interpretation, Chasopys Natsionalnoi muzychnoi akademii Ukrainy imeni P. I. Chaikovskoho: naukovyi zhurnal [Journal of Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine: scientific journal], The chief editor V. I. Rozghok, no. 1(1), Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine, Kyiv, pp.106–111. (in Ukrainian).
Olendarev, V. (1995), “A domestic jazz and problem of style”: The dissertation of the candidate of Art Studies, 17.00.02 “Musical art”, Kyiv, 191 p. (in Russian).
Sokhor, A. (1964) O muzyke ser’eznoy i legkoy [About music serious and light], Leningrad, Muzyka. (in Russian).
Tormakhova, V. M. (2007), “Ukrainian pop music and folklore, interpenetration and synthesis”, Thesis abstract for Cand. Sc. (Art Studies), 17.00.03, Tchaikovsky National Music Academy of Ukraine, Kyiv, 17 p. (in Ukrainian).