СПЕЦИФІКА РОЛІ ФЛЕЙТИ В ІНСТРУМЕНТАЛЬНИХ КАМЕРНИХ ТВОРАХ ОЛЕГА БЕЗБОРОДЬКА

Nikita Pertsov

Анотація


У статті досліджено специфіку ролі флейти в інструментальних камерних творах сучасного українського композитора Олега Безбородька. Охарактеризовано творчість даного автора, який використовує новітні тенденції, що охоплюють інтерес до такої техніки сучасної композиції як сонорика. Композитор переосмислює роль флейти залежно від обраного виконавського ансамблю. Звернено увагу на найновітніші прийоми гри на флейті, що значно розширюють можливості її використання.

Ключові слова


флейта; прийоми гри; Олег Безбородько; виконавство

Повний текст:

PDF

Посилання


Bentya, Yu. (2011), Oleh Bezborodko: “U dukhovnii muzytsi nemaie formativ!”, Muzyka [Music], no. 4–6, pp. 30–33. (in Ukrainian).

Volodarskiy, Yu. (2012), Kompozitor i pianist Oleg Bezborod’ko: “Klassika – muzyka dlya lyudey, u kotorykh est’ svobodnoe vremya”, Ezhenedel’nik 2000 [Weekly 2000], Iss. 16 (603), pp.18–19. (in Russian).

Naidiuk, O. (2008), Oleh Bezborodko na fortepiano imituie karpatsku drymbu [Oleg Bezborodko on the piano imitates Carpathian drymba], available at: http://gazeta.ua/articles/culture-newspaper/_oleg-bezborodko-na-fortepiano-imituye-karpatsku-drimbu/217017 (access January 25, 2017). (in Ukrainian).

Savchuk, I. (2010), “The Myth of KOMMOΣ” a mirror of modern musical process, ART-KURSYV. Informatsiino-iliustrovanyi dodatok do naukovoi temy “Mystetskyi rukh Ukrainy XX–XXI stolit [ART-italics. Information illustrated addition to the scientific theme “Art movement of Ukraine of XX–XXI century”], Iss. 4, Kyiv, pp. 9–13. (in Ukrainian).

Tantsov, O. I. (2011), Novye priemy igry na fleyte [New methods of playing on the flute], Moscow, Nauchno-izdatelskiy tsentr “Moskovskaya konservatoriya”. (in Russian).

Fantaziya, (1890-1907), Entsiklopedicheskiy slovar F. A. Brokgauza i I. A. Efrona [Collegiate Dictionary F. A. Brockhaus and I. A. Efron], Saint Petersburg, available at: http://dic.academic.ru/dic.nsf/brokgauz_efron/105893/Fantaziya (access December 20, 2016). (in Russian).

Freyd, Z. (1998), Crowding out, Osnovnyie psihologicheskie teorii v psihoanalize. Ocherk istorii psihoanaliza [The main psychological theories of psychoanalysis. Outline of the history of psychoanalysis], Saint Petersburg, Aleteya, pp. 108–123. (in Russian).


Пристатейна бібліографія ГОСТ


1. Бентя Ю. Олег Безбородько: “У духовній музиці немає форматів!” / Ю. Бентя // Музика. – 2011. – № 4–6. – С. 30–33.

2. Володарский Ю. Композитор и пианист Олег Безбородько: “Классика – музыка для людей, у которых есть свободное время” / Ю. Володарський // Еженедельник 2000. – № 16 (603) 20. – 26 апреля 2012 г. – С.18–19.

3. Найдюк О. Олег Безбородько на фортепіано імітує карпатську дримбу. – 2008. – Електронний ресурс. – Режим доступу: http://gazeta.ua/articles/culture-newspaper/_oleg-bezborodko-na-fortepiano-imituye-karpatsku-drimbu/217017.

4. Савчук І. “Міф про КОММОΣ” у дзеркалі сучасного музичного процесу / І. Савчук // ART-КУРСИВ: Інформаційно-ілюстрований додаток до наукової теми “Мистецький рух України ХХ–ХХІ століть”. Вип. 4. – К., 2010. – С. 9–13.

5. Танцов О. И. Новые приемы игры на флейте / О. И. Танцов. – М. : Научно-издательский центр “Московская консерватория”, 2011. – 80 с.

6. Фантазия // Энциклопедический словарь Ф. А. Брокгауза и И. А. Ефрона. – С.-Пб.: Брокгауз-Ефрон. 1890–1907. – Электронный ресурс. – Режим доступа: http://dic.academic.ru/dic.nsf/brokgauz_efron/105893/Фантазия.

7. Фрейд З. Вытеснение / З. Фрейд // Зигмунд Фрейд. Основные психологические теории в психоанализе: очерк истории психоанализа: сборник. – СПб. : Алетейя, 1998. – С. 108–123.



Посилання

  • Поки немає зовнішніх посилань.