ХМАРНІ ТЕХНОЛОГІЇ У НАВЧАЛЬНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ-МУЗИКАНТІВ

Автор(и)

  • Yaroslava Toporivska Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка, Україна

Ключові слова:

інформаційно-освітній простір, хмарні сервіси Google Apps, сучасні інформаційні технології, навчальний процес, підготовка майбутніх фахівців

Анотація

У статті окреслено можливості використання хмарних технологій у навчальній діяльності майбутніх педагогів-музикантів. Увагу зосереджено на основних перевагах і недоліках хмарних технологій в процесі професійної підготовки майбутніх фахівців та інтеграції хмарних сервісів Google Apps у їхню навчальну діяльність. Висвітлено сучасний підхід до професійно-орієнтованого навчання студентів із підтримкою інформаційно-комунікаційних технологій. Розглянуто особливості використання відеохостингу YouTube під час вивчення навчальної дисципліни “Музична інформатика”.

Біографія автора

Yaroslava Toporivska, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка

кандидат педагогічних наук, доцент кафедри музикознавства та методики музичного мистецтва

Посилання

Bykov, V. Yu. (2000), Computerization of education, Pedahohichna hazeta [Pedagogical newspaper], no. 5, p. 2. (in Ukrainian).

Vakaliuk, T. A. (2013), “Possibilities of using cloud technologies in education”, Aktualni pytannia suchasnoi pedahohiky. Materialy mizhnarodnoi naukovo-praktychnoi konferentsii [Topical issues of modern pedagogy. Materials of the international scientific and practical conference] Ostroh, November 1–2, 2013, Kherson, publishing house Helvetyka, pp. 97–99. (in Ukrainian).

Horbatiuk, R. M. and Potapchuk, O. I. (2016), Methodological aspects of the application of cloud technologies in the educational process, Zbirnyk naukovykh prats Vinnytskoho derzhavnoho pedahohichnoho universytetu im. M. Kotsiubynskoho [Collection of scientific works of M. Kotsyubinsky Vinnytsia State Pedagogical University], Iss. 47, pp. 147–150, available at: http://dspace.tnpu.edu.ua/handle/123456789/8668. (in Ukrainian).

Hurevych, R. S. (2007). Designing, creating and using electronic textbooks, Teoretychni ta metodychni zasady rozvytku pedahohichnoi osvity : pedahohichna maisternist, tvorchist, tekhnolohii : zb. nauk. pr. [Theoretical and methodical foundations of pedagogical education development: pedagogical skill, creativity, technology: a collection of scientific works], under the general editorship of N. G. Nychkalo, Kharkiv, NTU KhPI, pp. 453–458. (in Ukrainian).

Diulicheva, Yu. Yu. (2013). Implementing cloud technologies in education: challenges and perspectives, Informatsiini tekhnolohii v osviti [Information technology in education], no. 14, pp. 58–64. (in Ukrainian).

Kontsert Dovhan Oksany Zinoviivny “Korol tanho” [Kontsert Dovhan Oksany Zinoviivny “Korol tanho”], available at: https://www.youtube.com/channel/UCHtfbMBiUnS_ck9XArVTnVw. (in Ukrainian).

Lytvynova, S. H. (2013). Cloud technologies in the management of pre-school educational institutions, Informatsiino-komunikatsiini tekhnolohii v ekonomitsi, osviti ta sotsialnii sferi [Information and communication technologies in economy, education and social sphere], issue 8, Simferopol, FLP Bondarenko O. A., pp. 99–101. (in Ukrainian).

Oleksiuk, V. P. (2013). The experience of integration of Google APPS cloud services in the information and education space of a higher educational institution, Informatsiini tekhnolohii i zasoby navchannia [Information technologies and teaching aids], Vol. 35, Iss. 3, pp. 64–73, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_9. (in Ukrainian).

Oleksiuk, V. P. (2015). Application of virtual cloud laboratories in the process of preparing future teachers of computer science, Naukovyi chasopys NPU imeni M. P. Drahomanova Seriia 2 : Kompiuterno-oriientovani systemy navchannia [Scientific journal of M. Drahomanov National Pedagogical University. Series 2: Computer-based learning systems], no. 15, pp. S. 76–81, available at: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nchnpu_2_2015_15_15. (in Ukrainian).

Protsai, L. and Hibalova, N. (2016), Use of cloud technologies in project activities of future psychologists, Pedahohichni nauky: teoriia, istoriia, innovatsiini tekhnolohii [Pedagogical sciences: theory, history, innovative technologies], no. 9, pp. 126–136. (in Ukrainian).

Fakultetu mystetstv TNPU-25! Ch.1. [Faculty of Arts TNPU-25! Part 1], available at: https://www.youtube.com/watch?v=WLh59N4dzII&t=18s. (in Ukrainian).

Kharuk, A. O. (2015). “The Google Apps Education Edition cloud platform is an educational process”, Materialy vseukr. konf. molod. naukov. [Materials of the All-Ukrainian Conference of Young Scientists], Kyiv, May 28–29, 2015, Kyiv, pp. 83–84, available at: http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/10055/1/A_Haruk_2015_05_25_konf_IS.pdf. (in Ukrainian).

Chaika, V. M. (2008). Osnovy dydaktyky : teksty lektsii i zavdannia dlia samokontroliu : navchalnyi posibnyk dlia studentiv vyshchykh navchalnykh zakladiv [Basics of didactics: lecture texts and self-study tasks: a manual for students in higher education], Ternopil, publishing house TNPU. (in Ukrainian).

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-11-27